Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković osuđuje kao krajnje neprimernu i uvredljivu reklamu na bilbordima po Vojvodini, kojom se poljoprivredni proizvod na omalovažavajući način dovodi u vezu sa ženama. Sadržaj u kome se se žena svodi na objekat, uz stereotip da je njena jedina svrha da rađa, duboko je diskriminatoran, vređa dostojanstvo žene i grubo podržava predrasude o neravnopravnosti žena.
Promovisanje ovakvih patrijarhalnih modela prema kojima je za ženu važno da je iz dobre porodice, zdrava, snažna i spremna da rađa, duboko se kosi sa domaćim antidiskriminacionim propisima i zakonodavstvom. Umesto da se suzbijaju, na ovaj način se podržavaju rodni stereotipi kojima se žene omalovažavaju.
Poverenica Janković traži od svih koji oblikuju javni život u Srbiji, među kojima su i kompanije i marketinške agencije, da poštuju propise i profesionalne standarde i da se uzdrže od uvredljivih, seksističkih i diskriminatorskih sadržaja, a da svoju kreativnost izraze na primeren način, poštujući dostojanstvo žene.
Poverenica na kraju saopštava da je povodom ovog slučaja podneta pritužba i da će se po njoj postupati u zakonom propisanom roku.