Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković ukazuje da je reklamna kampanja Privredne komore Srbije kojom se promovišu domaći proizvodi, uvredljiva i seksistička. Po ko zna koji put, „originalnost i kreativnost“ svode žene na objekat koje se ni na koji način ne mogu dovesti u vezu sa proizvodima koji su prikazani, već predstavljaju i vređanje dostojanstva svih žena.
Nije potrebno biti stručan za rodnu ravnopravnost da bi se razumelo kako ovakvi sadržaji podržavaju i podstiču rodne stereotipe. Nije potrebna stručnost ni da bi se razumelo da se konkretnom reklamom šalje i neprimerena poruka o tome šta su pravi brendovi i proizvodi Srbije.
Poverenica Janković još jednom poziva sve kompanije i marketinške agencije da poštuju propise i uzdrže se od kreiranja sadržaja koji podstiču i produbljuju stereotipe. Mogu se napraviti vrlo kreativne reklame koje promovišu izuzetne proizvode naše države, ali bez prikazivanja žene kao erotizovanog objekta, već uz poštovanje ravnopravnosti i upravo velike uloge žena u proizvodnji domaćih proizvoda.