Značaj obrazovanja u naučno-tehnološkim oblastima, kao i digitalne i tehnološke pismenosti ubrzano raste i zato je neophodno podsticati razvoj neformalnih vidova obrazovanja koji bi bili dostupni svoj deci i mladima, naročito deci iz marginalizovanih društvenih grupa, rekla je poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković na skupu „Učenje za 21. vek“ koje organizuje udruženje SEE ICT sa ciljem informisanja zajednice, medija i zainteresovanih strana o važnosti sticanja i razvijanja digitalnih veština kod dece.
Poverenica je u okviru panel diskusije „Doprinos neformalnog obrazovanja razvoju digitalnih kompetencija mladih: kako prevazići rodne razlike“ istakla da je angažovanje devojčica u savladavanju digitalnih veština i STEM oblastima u ranom uzrastu od suštinskog značaja za postizanje rodne, ali i ekonomske jednakosti i da se moraju pronaći efikasni, sistemski načini da se devojčice i devojke podstaknu da na praktičan i zabavan način istraže mogućnosti koje ima pružaju tehnologije koje oblikuju 21. vek.
Skup su otvorile ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić i direktorka UNICEF-a u Srbiji Dejana Kostadinova, dok su na panelu, pored poverenice Janković, učestvovali i Dobrinka Kuzmanović, istraživačica pri Institutu za psihologiju, Stanislava Vučković, stručnjakinja za razvoj mladih i adolescenata u UNICEF-u, Ranko Trifković, edukator i Branko Krsmanović, iz Naučno-tehnološkom parku Niš.