Кампања BodyRight представљена и на EXIT-у

У Галерији Матице српске у Новом Саду, дипломатама и партнерима који подржавају иницијативу да се осигура боља заштита приватности и телесне аутономије у дигиталном простору, представљена је BodyRight кампања “Твоје тело је твоје, и на нету и у стварном свету!” коју Популациони фонд Уједињених нација (УНФПА) организује у сарадњи са Повереником за заштиту равноправности од новембра 2022 године. Кампања је представљена и на EXIT фестивалу где су посетиоци и чланови делегације имали прилику да се додатно информишу и дају лични допринос видљивости BodyRight кампање.

Насиље над женама и девојчицама добија нове форме и своју експанзију и у дигиталном свету, због чега ова кампања добија на значају, јер  промовише заштиту личног достојанства, интегритета и телесне аутномије у виртуеленом свету,  рекла је повереница за заштиту равноправности Бранкица Јанковић.  Она је истакла да је потребан адекватан систем заштите који још увек недостаје у великом броју земаља као и да само заједно можемо изградити дигитални свет у којем се поштују права свих, где се слави разноликост и где емпатија и племенитост преовладавају.

Циљ кампање је подизање свести опште популације, а нарочито младих, о широко распрострањеном родно заснованом насиљу у дигиталној сфери и његовим последицама. Кампања позива доносиоце одлука, технолошке компаније, као и све друге релевантне организације да побољшају – како механизме заштите – тако и механизме подршке особама различитог узраста које су изложене оваквом типу насиља и злоупотреба.

Print Friendly, PDF & Email
back to top