Упозорење за јавност због непримерене рекламе за домаће производе

Повереница за заштиту равноправности Бранкица Јанковић указује да је рекламна кампања Привредне коморе Србије којом се промовишу домаћи производи, увредљива и сексистичка. По ко зна који пут, „оригиналност и креативност“ своде жене на објекат које се ни на који начин не могу довести у везу са производима који су приказани, већ представљају и вређање достојанства свих жена.

Није потребно бити стручан за родну равноправност да би се разумело како овакви садржаји подржавају и подстичу родне стереотипе. Није потребна стручност ни да би се разумело да се конкретном рекламом шаље и непримерена порука о томе шта су прави брендови и производи Србије.

Повереница Јанковић још једном позива све компаније и маркетиншке агенције да поштују прописе и уздрже се од креирања садржаја који подстичу и продубљују стереотипе. Могу се направити врло креативне рекламе које промовишу изузетне производе наше државе, али без приказивања жене као еротизованог објекта, већ уз поштовање равноправности и управо велике улоге жена у производњи домаћих производа.

Print Friendly, PDF & Email
back to top